תרומתם של צעצועים איכותיים להתפתחות הילדים

צעצועים איכותיים

חנות הצעצועים מאמא יוקרו הינו מקום המיועד להביא לילדיך
צעצועים וסביבה התומכת בהתפתחותם הטבעית
לפי הגישה האנתרופוסופית.
המוצרים עשויים מחומרים טבעיים מעולים.

גדלתי בדנמרק ולמדתי חינוך אנתרופוסופי.
שם התוודעתי לתרומתם של צעצועים איכותיים.
בפיתוח דימיון ויצירתיות אצל עולם הילד.
מלבד זאת אני אמם של ילדים מקסימים שאוהבים צעצועי עץ.
הם דואגים להשאיר אותי מעודכנת לגבי צעצועים מוצלחים.
ולהרחיק אותי מצעצועים מסוכנים ונותנים לי הרבה השראה.

אני נהנית להעביר הלאה את
הצעצועים הנפלאים האלו שיתנו
השראה לשעות משחק רבות.
דברים שיוצרו מתוך אהבה ומודעות.
דברים שנשארים לאורך זמן.

אני תקווה שתמצאו השראה בחנות הצעצועים של מאמא יוקרו
אני  זמינה לשאלות ועצה.
למציאת הצעצוע המתאים ביותר.

מלבד זאת אנו שמחים לפגוש לקוחות בחנות שבביתנו
כאן ניתן לשחק לחוש ולנסות הכל.
כתבות נוספות על צעצועים:

להשאיר תגובה

